STRATEGIJA NEXTGEN GROWTH 2030
Sa svojom strategijom NextGen Growth 2030, Holcim ima viziju da postane vodeći partner za održivu gradnju, otključavajući značajne mogućnosti rasta i stvarajući izuzetnu vrednost za ljude, kupce i akcionare.
Kroz NextGen Growth 2030, Holcim će iskoristiti svoje liderstvo u održivosti kako bi obezbedio profitabilan rast u Evropi, Australiji i Severnoj Africi, dok će ubrzati rast u Latinskoj Americi, oslanjajući se na snažne tržišne temelje i trendove industrijalizacije.
Proširićemo tržišta na kojima poslujemo kroz širenje u oblasti građevinskih rešenja visoke vrednosti – od građevinskih sistema do betona visokih performansi. Strategija NextGen Growth 2030 će doprineti stvaranju vrednosti za akcionare kroz usmerena ulaganja u rast i spajanja i akvizicije koje doprinose povećanju vrednosti kompanije.
Holcim je zahvaljujući strategiji NextGen Growth 2030 u najboljoj poziciji da iskoristi snažne megatrendove koji oblikuju budućnost građevinarstva. Ovom novom strategijom otvaramo značajne mogućnosti za dalji rast i povećanje vrednosti za akcionare.
Pokretači strategije NextGen Growth 2030
Ciljevi do 2030. godine za ostvarenje rasta nove generacije
5 400 kg CO2 neto po toni cementnog materijala.
6 1 litra vode po toni cementnog materijala.
1 U lokalnoj valuti, bez uticaja valutnih razlika i velikih M&A transakcija, koje su definisane kao prodaje ili akvizicije sa godišnjom neto prodajom većom od 200 miliona CHF.
2 Stopa konverzije gotovine predstavlja slobodan novčani tok podeljen sa ponovljenim EBITDA-om. Za strategiju nakon izdvajanja, mere su prikazane pre obračuna lizinga.
3 Building Materials (građevinski materijali) odnosi se na cement i agregate.
4 Building Solutions (građevinska rešenja) odnosi se na aktivnosti povezane sa građevinskim sistemima, betonom i površinskim materijalima.
